"לא אוכל לשנות את כיוון הרוח, אבל אני יכול להתאים את המפרש ולהגיע תמיד אל היעד". (ג'ימי דין) 
 

שירותי אגף הרווחה:

השירות באגף הרווחה ניתן על פי הוראות התע"ס של משרד הרווחה ועל פי שיקול הדעת המקצועי של העובד הסוציאלי נותן השירות, תוך ראיית טובת המשפחה והמשאבים העומדים לרשותה.
 

סוגי השירותים הניתנים על ידי האגף:

  • טיפול והדרכה במצבי משבר ובבעיות משפחתיות וסביבתיות, בהתאם לתוכנית טיפולית ממוקדת על פי צרכי מקבלי השרות.
  • הפעלת חוקים ופניה לביהמ"ש לצורך הגנה על חסרי ישע ואוכלוסיות פגיעות אחרות.
  • סיוע חומרי בכפוף לרמת הכנסה של המשפחה , תקציב לשכת הרווחה ושיקול מקצועי של העובד הסוציאלי באגף.
  • ייעוץ, מתן מידע, תיווך והפניה לשירותים ולארגונים וולונטריים ציבוריים, עסקיים וממשלתיים.
  • סנגור וליווי מקבלי שירות למיצוי זכויותיהם ולהעצמתם האישית והמשפחתית.
  • הסיוע ניתן באופן פרטני, זוגי, קבוצתי וקהילתי.
  • סודיות מקצועית במסגרת קבלת השרות-  מובטחת!

תהליך קבלת השירות:

  1. מפגשי הכרות והערכה ראשונית לקביעת תוכנית טיפול.
  2. בניית תוכנית טיפול בשיתוף ובשותפות עם מקבלי השרות
  3. מתן השירות על פי תוכנית ההתערבות שהוגדרה.

 

 

 

 

דרכי יצירת קשר 

מזכירות אגף הרווחה 
טלפון073-3485717 / 073-3485708
פקס - 073-3485748
מייל - revaha@mam.org.il

 


 

שעות קבלת קהל

  • "לאורך תקופת הקורונה האגף יפעל על פי הנחיות משרד הבריאות"
ימים שעות
ראשון, שני, שלישי, חמישי  8:00-16:00
רביעי 8:00-18:00