שנה של עוצמה נשית

חברות פורום הנשים העירוני הרימו כוסית לחיי השנה החדשה


פורום הנשים העירוני, בהובלתן של מעין מור, מחזיקת תיק הנשים, ואיריס אלפסי, יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה, קיימו הרמת כוסית חגיגית לקראת השנה החדשה.

שתהיה שנה של עשייה פורייה ומוצלחת

הערב נפתח בהרצאתה המרתקת של שני אפלבוים, חברת פורום הנשים בעצמה, ולאחר מכן דברי ברכה מפי מחזיקת תיק הנשים, מעין מור, ויועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה, איריס אלפסי, שהודו לנשים ואמרו כי "זכינו שבעיר שלנו יש קבוצת נשים כזו איכותית, מגובשת ומחויבת, אשר שמה לנגד עיניה לתרום, לפעול ולהעצים נשים אחרות. כל אחת מכן היא משמעותית, אחת מכן תורמת ופעילה וכולכן ביחד מהוות קבוצה עוצמתית שמשפיעה וגורמת לדברים טובים לקרות בעיר שלנו. אני גאה בכן, מודה לכן ומאחלת לכולכן חתימה טובה ושנה טובה ומלאת סיפוק ועשייה.

את הערב המיוחד כיבד ראש העיר, בני כשריאל, שהגיע לברך את נשות הפורום על עשייתן למען נשות העיר לאורך השנה כולה ואמר כי "פורום הנשים הפך לגוף פעיל, דומיננטי ומשפיע בעיר שלנו, ועל כך תודתי האישית לכל אחת ואחת מכן. זה לא ברור מאליו שאתן מוצאות, בין שלל עיסוקיכן, את הזמן להתנדב למען קהילת מעלה אדומים בכלל ונשות העיר בפרט. יישר כוח לכולכן, שנה טובה וחתימה טובה".

  

כשריאל ונשות הפורום. לחיי השנה הבאה