עצמאות בשידור ישיר

זיקוקי העצמאות במעלה אדומים שודרו בערוצי הטלוויזיה המרכזיים


בן חדד, דובר שרת התרבות והספורט, מירי רגב, טיפל באירוע התקשורתי שהביא לשידור מופעי הזיקוקים ברחבי הארץ בערוצי הטלוויזיה המרכזיים. הוא גם היה זה שדאג שהשיגור ממעלה אדומים ישודר בטלוויזיה בשידור חי.

כידוע, מעלה אדומים השתתפה בחגיגת הזיקוקים שהתקיימה ברשויות אחרות בארץ ביוזמת שרת התרבות והספורט, מירי רגב, אשר ביקשה מראשי הרשויות להאיר את שמי הארץ, מצפון ועד דרום, בזיקוקים שישוגרו בכל הארץ באותה השעה. למרות שרשויות רבות נבהלו מלחץ התושבים או החליטו לא לקיים זיקוקים כצעד מחאתי – לא השתתפו בחגיגה, במעלה אדומים החליט ראש העיר, בני כשריאל, כי הזיקוקים יוסיפו לשמחת החג ולשמחת התושבים, ודווקא בימי בידוד.

בן חדד, הדובר של שרת התרבות, היה זה שניהל את האירוע מבחינה תקשורתית ואף דאג ששיגור הזיקוקים ממעלה אדומים ישודר בערוצי הטלוויזיה המרכזיים. הוא פנה ליועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה, איריס אלפסי, אשר מתגוררת ברחוב המרווה בעיר, וביקש ממנה לצלם את האירוע ממרפסת ביתה. אלפסי נענתה בחיוב, דאגה לרתום את השכנים ולקשט את הבניין בדגלי ישראל ענקיים, ובשעה ששוגר המופע הראשון של הזיקוקים בעיר, הבניין ברחוב המרווה הופיע בערוצי הטלוויזיה.

מרפסת ביתה של אלפסי. בשידור ישיר