יש זוכה למלון בעיר

חברת אלין ק. יזום פרויקטים בע"מ, שבבעלות היזם הלל קראדי, זכתה במכרז להקמת מלון סמוך לקניון בעיר


חברת אלין ק. יזום פרויקטים בע"מ, שבבעלות הקבלן ואיש הנדל"ן הלל קראדי, זכתה במכרז של רשות מקרקעי ישראל למלונאות בעיר. מחיר המינימום לקרקע עמד על אפס שקלים, סכום הזכייה עמד על 1,018,180 שקלים, כאר בנוסף יש הוצאות פיתוח בסך 1,646,351 שקלים.

היזם קרדאדי בונה פרויקטים רבים, בהם: מרכז מסחרי דימונה ופרויקטים רבים בדימונה ובבאר שבע. 

המכרז בו זכתה חברת אלין ק. יזום פרויקטים הוא מכרז של הממונה על הרכוש הנטוש באיו"ש, קבלת ההצעות לחתימה על חוזה פיתוח לשלוש שנים, בעקבותיו ייחתם חוזה חכירה ל-98 שנים עם אופציה להארכה לעוד 98 שנים.

מדובר במגרש מספר 4, בשטח עצום של 2,300 מ"ר, כשמחיר המינימום לקרקע הוא אפס שקלים בלבד, זאת מתוך מגמה של רשות מקרקעי ישראל בשיתוף משרד התיירות ועיריית מעלה אדומים לעודד הקמתו של בית המלון הראשון בעיר. הוצאות הפיתוח הן 1.65 מיליון שקלים.

3,000 מ"ר, 6 קומות

בית המלון יהיה בגודל 3,000 מ"ר, בגובה מקסימלי של שש קומות, והוא יוקם סמוך לקניון מעלה אדומים ולבית העירייה, במרכז העיר.

מיקום מרכזי

בשנה האחרונה התקיים שיתוף פעולה אסטרטגי עם משרד התיירות לחיזוק תשתית התיירות בעיר והקמת בתי מלון, מתוך הבנה שבניית בתי המלון תחזק את מעמדה התיירותי והכלכלי של העיר ותסייע לה בקליטת אלפי תושבים חדשים, לצד תוספת חדרי מלון לענף התיירות בכלל.

ראש העיר, בני כשריאל, אומר כי "בנייתו של בית מלון בעיר היא בשורה ענקית שתביא למהפכה גדולה בתיירות למעלה אדומים. זהו מהלך שמעלה את מעלה אדומים בגדול על מפת התיירות והופך אותה למוקד אטרקטיבי לתיירות חוץ. אין ספק שהנופים המדהימים של העיר והקרבה לאתרי תיירות מהחשובים בישראל יהפכו את מעלה אדומים לעיר מרכזית במפת התיירות בישראל".