חברי מועצת הנוער החדשים

בבחירות למועצת הנוער העירונית נבחרה המועצה החדשה שתייצג את הנוער של מעלה אדומים


מועצת הנוער העירונית מסכמת שנת פעילות, וכבכל שנה, בסוף שנת הלימודים, גם השנה נערכו בחירות לנציגי מועצת הנוער העירונית והמחוזית.

הבחירות נפתחו בשיחה עם סגן ומ"מ ראש העיר, גיא יפרח, ומנהל אגף הנוער, איתמר סלוק, שהגיעו לדבר על דמוקרטיה ופעילות המועצה בתקופה האחרונה וכן לברך את המועמדים לפני סבבי הבחירות.

הנציגים הנבחרים למועצת הנוער 2020-2021 הם: יו"ר המועצה, שקד כהן מתיכון דקל וילנאי, סגן יו"ר המועצה, אדר ראובני, מזכ"ל המועצה, הילה עסיס, דובר המועצה, ליאל חי, יו"ר ועדת אתיקה, עקיבא משרקי, ויו"ר ועדת תרבות, דרור זכריה.

הנציגים שנבחרו לייצג את המועצה במחוז הם: ניצן עובדיה, שקד כהן, מתן מזרחי, ליאל שרעבי, גיל הדר ויצחק מזרחי.

זמן הבחירות ארך כמעט שש שעות רצופות, בסופן יצאו חברי מועצת הנוער עייפים אך מרוצים.

בוחרים חברי מועצה חדשים

שירה שרת, יו"ר המועצה היוצאת, אומרת כי "מועצת הנוער פעלה רבות במהלך השנה ובתקופת הקורונה בפרט. אנחנו יותר מגאים לייצג את הנוער מעלה אדומים במועצה המחוזית והארצית, ושואפים ל-200 אחוז עשייה למען נוער וקהילת מעלה אדומים. עם השנים המועצה רק מתחזקת ומתעצמת, ואני סמוכה ובטוחה שהיו"רית הבאה תוביל את המועצה להשפעה, עשייה ומעורבות חברתית".

שקד כהן, היו"ר הנכנסת, אמרה כי "אני מתרגשת ומאחלת לנו שנצליח באמת לחולל שינויים בעיר ולהביא את הקול של הנוער לידי ביטוי. שנצליח להיות המועצה הכי משפיעה ומובילה שאנחנו יכולים במגוון אפיקים. מבטיחה שאעשה את המיטב שלי. כמו שמהטמה גנדי אמר: תהיה השינוי שאתה מצפה לראות בעולם. מאחלת לנו להיות השינוי שאנו מייחלים לו ולהפוך את הסביבה שלנו למקום אפילו טוב יותר".

סגן ומ"מ ראש העיר, גיא יפרח, אמר כי "מועצת הנוער היא מנהיגות שמסוגלת להוביל את כלל הנוער בעיר, ולרתום את כולם להיות שותפים לעשייה. הנוער הוא שדרת המנהיגות הבאה של העיר".