מועדון החמש מגיע לעיר

תערוכת רכבים נדירים של מועדון החמש תפתח את שבוע העסקים במעלה אדומים


לרגע יהיה נדמה שחזרנו לאמצע המאה הקודמת. ביום שישי הבא, 25.12.20, יערוך "מועדון החמש" - לאספני הרכב הקלאסי, הגדול והוותיק בישראל - תערוכת מכוניות אספנות במעלה אדומים. התערוכה תוצב בשני מתחמים בכיכר יהלום, והיא תפתח את שבוע העסקים העירוני של מעלה אדומים.

האירוע מתקיים ביוזמת העירייה ובאדיבותו ועזרתו הרבה של תושב העיר, דני הורטא, הבעלים של מוסך הכפר בכניסה לכפר אדומים, שהוא גם חבר ותיק ב"מועדון החמש" ואספן מכוניות. אל העיר יגיעו הורטא וחבריו בהתנדבות ובחינם, על מנת לפתוח את שבוע העסקים של העיר מעלה אדומים.

שבוע העסקים העירוני לעידוד קנייה בעסקים בעיר יחל ביום חמישי, 24/12/20 ויימשך שבוע, ובמסגרתו עשרות עסקים בעיר יתנו הטבות מיוחדות והנחות שוות לקהל הקונים.

תערוכת מכוניות האספנות תתקיים, כאמור, ביום שישי, 25/12/20, החל מהשעה 9:30 ועד ל-12:00. הרכבים המיוחדים יוצבו בשני מתחמים: האחד, ברחבה התחתונה של כיכר יהלום, ליד פסל הפיל ובית חב"ד, והשני, במתחם הפנימי של כיכר יהלום, במפלסים העליון והתחתון, ליד המזרקה והיכל התרבות. הכניסה לקהל חופשית וללא כל תשלום.     כמובן שהתערוכה תוצג תוך שמירה מלאה על מגבלות הקורונה, וללא התקהלות.

למי שפחות בקיא בתחום, רכב אספנות הוא רכב שמלאו לו 30 שנה לפחות. למפגש יגיעו לא פחות מ-40 רכבים נהוגים על בעליהם האספנים, שזה הכיף והתחביב שלהם בחיים.

תערוכת רכבים נדירים ומרהיבים ביופיים

ב"מועדון החמש" חברים כיום למעלה מ-850 חברים בעלי רכבי אספנות, אשר להם כ-2,500 מכוניות וכ-700 אופנועים. חלק מהרכבים הם נדירים ביותר בסוגם ובכמותם, כאשר הרכב העתיק ביותר הוא משנת 1921.

במסגרת התערוכה יציגו חברי המועדון מגוון רחב של מכוניות אספנות,  דגמים מיניאטוריים של מכוניות, צילומים ועוד.

האירוע יספק לקהל הזדמנות לפגוש מקרוב כמה מכלי הרכב שכבר מזמן נעלמו מהעולם.

ראש העיר, בני כשריאל, אומר כי "שבוע העסקים של מעלה אדומים הולך להיות מטורף ומלא הפתעות והנחות שוות. אני קורא לתושבי העיר להגיע ולרכוש בעסקים המקומיים והאיכותיים שלנו פה בעיר. תערוכת מועדון החמש תהיה גם היא מרהיבה וחווייתית, ואני מזמין את כולם – ילדים, נוער ומבוגרים, להגיע ולהתרשם מהרכבים הנדירים שיוצגו בה".

מועדון החמש. פותחים את שבוע העסקים של העיר