שבוע העסקים נדחה

בשל העלייה בתחלואה והסגר הצפוי הוחלט לדחות את שבוע העסקים העירוני


בסוף השבוע הקרוב היה אמור לצאת לדרך שבוע העסקים של מעלה אדומים. המטרה של העירייה, בשיתוף החברה הכלכלית, הייתה דווקא בעת הזאת לסייע לבעלי העסקים להיערך ליום שאחרי ההגבלות והסגר ולעודד את תושבי מעלה אדומים והסביבה לרכוש, להזמין וליהנות משירותי העסקים בעיר ובפארק תעשיות אדומים.

ההיענות הייתה רבה, ולמעלה מ-100 בעלי עסקים כבר נרשמו והצטרפו לשבוע העסקים שהיה צפוי להיות שבוע של מכירות מטורפות ואטרקטיביות בו בעלי העסקים הציעו הטבות לבחירתם של רוכשים בעסק שלהם בשבוע זה. בתמורה להטבות שהציעו בעלי העסקים הם היו אמורים לזכות בפרסום העסק וההטבה שלהם בקמפיין העירוני שיופק בעירייה ויופץ ברשתות החברתיות, בעיתונות המקומית ובאתר האינטרנט העירוני.

אולם, כאמור, בשל העלייה הגדולה בתחלואה ברחבי הארץ בכלל ובמעלה אדומים בפרט, והפיכתה של העיר לצבע כתום עם כל המשמעויות וההגבלות הכרוכות בכך, ראש העיר, בני כשריאל, קיבל החלטה לדחות את שבוע העסקים למועד אחר שייקבע בהתאם למצב בעיר ובארץ ועל פי החלטות קבינט הקורונה.

לאחרונה, לקראת שבוע העסקים העירוני, התקבלו שורת החלטות ומהלכים שנועדו להקל על העסקים בימים קשים אלו: בכוונת העירייה לדחות תשלום בעלי עסקים לאגרות פרגוד והצבת מתקנים לשנה (שנת 2021). כמו כן, העירייה פועלת לרכישת והצבת שולחנות וכסאות במרכז מסחרי כיכר יהלום ובכל מקום שיתאפשר.

יצוין כי למיזם שבוע העסקים חברו השולמנים, בראשות אביר קרא, המנהל את אחד מהמיזמים החברתיים-הכלכליים הגדולים ביותר בישראל. את השבוע הייתה אמורה לפתוח תערוכה של מועדון החמש, אשר תידחה גם היא.

ראש העיר, בני כשריאל, אומר כי "בשל העלייה בתחלואה, היותנו עיר כתומה וההגבלות הכרוכות בכך, אנו מתבקשים לדחות את שבוע העסקים למועד אחר. אני קורא לכולם לשמור על ההנחיות ולהימנע מהתקהלויות".