מסיבת החיסונים

405 תושבים ובני נוער הגיעו להתחסן במתחם החיסונים הייחודי שנפתח בעיר


מתחם חיסונים מיוחד נפתח ביום שני האחרון בתיכון "דקל וילנאי אורט", במטרה להעלות את שיעור המתחסנים נגד קורונה בקרב תושבי העיר בכלל ובני הנוער בפרט.

את המתחם פתחה העירייה, בשיתוף פעולה מלא עם מד"א, פיקוד העורף, אגף הנוער העירוני, חמ"ל המתנדבים, צוותי העירייה והמתנ"ס ומנהלי בתי הספר, שהתגייסו כולם במלוא המרץ על מנת להקים את המתחם, להפוך אותו לאטרקטיבי עבור בני הנוער ולהביא את המתחסנים.

בכניסה המתין לבאים שטיח אדום בכניסה, מוזיקה קצבית, בלונים צבעוניים, עמדת צילום לאינסטגרם, דוכני גלידת "גולדה", הפתעות, פינוקים ושיפוד ממתקים.

בנוסף, בין בני הנוער המתחסנים, גילאי 16+, יוגרלו שלושה סטים של אוזניות איירפודס ושני מנויי קיץ לקאנטרי קלאב, ובני נוער רבים התחסנו ומילאו את טופס ההשתתפות בהגרלה.

בני הנוער שהגיעו להתחסן נהנו מאווירה של מסיבה, תוך שמירה על כללי משרד הבריאות. בני הנוער נדרשו להגיע עם אישור חתום על ידי אחד ההורים המאשר שיתחסנו. מהשעה 14:00 ואילך המתחם נתן מענה לכל תושבי העיר.

מבצע החיסונים התנהל היטב, במערכה מתוזמנת ומאורגנת למופת. טרם פיתחת המתחם התקיים קמפיין פרסומי רחב בכל אמצעי הניו מדיה והרשתות החברתיות וכן באפליקציית "מעלהנט". אל המתחם הגיעו הסעות באוטובוסים ממותגים שהביאו את בני הנוער מבתי הספר ואת התושבים מתחנות איסוף מרכזיות בעיר. בנוסף, רכב עם די-ג'יי וכרוז עבר ברחובות העיר וקרא לתושבים להגיע להתחסן, ללא תור וללא הפניה.

כשריאל ובני הנוער בדוכן של "גולדה". גלידה לכל מתחסן

במתחם עצמו ניהלו את שעות הבוקר של המתחם חמ"ל המתנדבים של הקורונה, שקיבלו את הבאים, דאגו לעשות להם שמח, פינקו אותם בגלידות ובשיפודים מתוקים ודרבנו את חבריהם להגיע ולהתחסן באמצעות קבוצות הוואטסאפ והתיוגים באינסטגרם.

ראש העיר, בני כשריאל, שלח הודעה אישית לכל בני הנוער ולכל התושבים, בקריאה לבוא ולהתחסן. בנוסף,  בני הנוער חילקו פלאיירים ועמדו בכניסות לעיר ובקניון על מנת לשכנע התושבים להגיע להתחסן.

בשל ההיענות הרבה והגעתם של תושבים רבים בשעות הערב, עם סיום העבודה, הוארכה הפעילות במתחם בחצי שעה נוספת. בסיכומו של יום התחסנו 405 תושבים ובני נוער, כל החיסונים נוצלו עד תום והמבצע הוכתר כהצלחה.

די-ג'יי, להקה ומוזיקה קצבית במתחם החיסונים

ראש העיר, בני כשריאל, בירך את כל העוסקים במלאכה, הודה להם באופן אישי על פועלם ואמר כי "אנו פועלים ביצירתיות על מנת לעודד את תושבי העיר להתחסן נגד נגיף הקורונה ולסייע לנו לשמור על בריאות הציבור ולחזור לשגרה. סיימנו בהצלחה את מבצע החיסונים עם למעלה מ-405 תושבים ובני נוער שהתחסנו במתחם החיסונים שלנו. אני מודה לתושבי מעלה אדומים היקרים ובני נוער נפלאים, שכמו תמיד, גילו היענות, אחריות ומעורבות הדדית והגיעו להתחסן. המבצע הזה הצליח בזכות רבים וטובים בראשם בני ובנות הנוער שלנו, צוות חמ"ל המתנדבים, אנשי פיקוד העורף, מתנדבי מד"א, מנהלי בתי הספר, צוותי העירייה והמתנ"ס וכל מי שעשה ועבד מסביב לשעון כדי שנצליח. אני קורא לתושבי העיר להמשיך לשמור על הכללים ולהתחסן. רק יחד ננצח את הקורונה ונשוב לשגרה הברוכה".

כשריאל ויפרח עם חמ"ל המתנדבים. גאה בבני הנוער