פורים על גלגלים

מעלה אדומים חוגגת את פורים עם שש משאיות שיעברו ברחבי העיר ויעשו שמח לתושבים מהמרפסות


בעקבות מצב התחלואה בארץ ולאור המתווה שנקבע, לפיו גם השנה לא יתאפשרו חגיגות פורים מסורתיות ותהלוכות פורים, במעלה אדומים נערכים לחגיגת פורים בקרנבל על גלגלים. במסגרת הקרנבל יעברו ברחבי העיר שש משאיות מקושטות וממותגות של שמחה, עליהן יהיו די-ג'יי שינגנו מוזיקה שמחה.

לקראת החג פוזרו מיצגים ודמויות בכיכרות ברחבי העיר, על מנת להשרות אווירת פורים חגיגית.

הקרנבל על גלגלים כולל שש משאיות מקושטות וצבעוניות, עליהן מוצבים מייצגים של האמן אבי אלקובי. על כל משאית יהיה די-ג'יי שינגן מוזיקה שמחה, והמשאיות יעברו בשכונות העיר, בנסיעה איטית, על מנת לחגוג עם התושבים מהמרפסות.  

את המשאיות ילוו המשטרה, השיטור העירוני ואגף הביטחון, בכדי לשמור על הסדר ולמנוע התקהלות והפרת סדר.

גם במתנ"ס הכינו שלל אירועים שמחים לפורים, ובשל המגבלות האירועים ייערכו בזום. בין האירועים: ליצן הכסף - המשחק שמשגע את העיר, קרנבל של מוזיקה, חידות ופרסים, עם רכב השמחה  בשכונות העיר, תחרות תחפושות בפייסבוק, מופעי ליל פורים, גמד וענק עירוני - המשחק הקהילתי הכי מדליק שיש בו כל משפחה תעניק משלוח מנות, למשפחה אחרת ותקבל ממשפחה אחרת ומבחר סדנאות להכנת תחפושות ומסכות בטכנולוגיית תלת ממד חדשנית.

ראש העיר, בני כשריאל, אומר כי "למרות מגבלות הקורונה, גם השנה, יצרנו תוכנית מגוונת ועשירה מאוד של פעילויות לכבוד החג הכי שמח בשנה. אני מזמין את כל תושבות ותושבי העיר להצטרף לחגיגת פורים על גלגלים שמחה וייחודית, ללא התקהלות ובהקפדה על כל הנחיות הממשלה ומשרד הבריאות. הקורונה לא תעצור את השמחה שלנו".

פורים על גלגלים