תודה למתנדבי איחוד הצלה

טקס הוקרה התקיים למתנדבי איחוד הצלה בעיר על פועלם לשינוע מרותקי בית לחיסוני קורונה


בראשית השבוע התקיים ברחבת בית העירייה טקס הוקרה למתנדבי "איחוד הצלה" שלקחו חלק במבצע השינוע שהתבצע בשבועות האחרונים בעיר.

הטקס התקיים במעמד ראש העיר, בני כשריאל, וסגנו ומ"מ, גיא יפרח, שהעניקו תעודות הוקרה למתנדבי "איחוד הצלה" שלקחו חלק במבצע.

בשבועות האחרונים נרקם שיתוף פעולה בין העירייה לבין סניף "איחוד הצלה" בעיר, בהובלתה של מתאמת הבריאות העירונית, עליזה אבנעים, יחד עם פרויקטור הקורונה העירוני, ד"ר ראובן דרסלר, ומנהלי קופות החולים בעיר. במסגרת המבצע, המוקד העירוני סייע בריכוז הפניות השונות שנתקבלו ממרותקי הבית, והעביר אותן למתנדבי "איחוד הצלה" שפעלו בהתנדבות מלאה וללא גביית תשלום, ושינעו את מרותקי הבית באמצעות אמבולנסים למרכזי החיסון.

במהלך הטקס סיפר ראש סניף "איחוד הצלה" בעיר, נתנאל קוגינסקי, על ההתרגשות וההערכה של מרותקי הבית ובני משפחותיהם שחזרו ואמרו" "בלעדיכם לא היינו מתחסנים, ידענו שבמעלה אדומים לא ישכחו אותנו".

המתנדבים קיבלו שי מטעם העירייה ובאדיבות מנהלת המחלקה למשאבי קהילה בעיר, מירב חורי.

במהלך האירוע הושק דפיברילטור חדש שנתרם לסניף מעלה אדומים והוענק על ידי ראש העיר למתנדב דוד בן יאיר, שמעתה יחזיק בו כחלק מהציוד הרפואי שלו ויוכל לתת טיפול מציל חיים באמצעותו.

איחוד הצלה

סגן ומ"מ ראש העיר, גיא יפרח , אמר כי "במהלך תקופת הקורונה המאתגרת קיבלנו הוכחה נוספת לחשיבותם ונחיצותם של ארגוני התנדבות שעובדים יד ביד עם הרשויות העירוניות ומעצימים את כוחה".

ראש העיר, בני כשריאל,  הודה למתנדבים שהשקיעו מזמנם בהתנדבות מלאה וציין כי פעילותם למען מרותקי הבית ולמען הצלת חיים בעיר מעלה אדומים בכל השנה, מסייעת לחוסן ולעוצמה של העיר מעלה אדומים. "המתנדבים סייעו לאוכלוסיות הקשישים ולאנשים עם מוגבלויות בשינוע לחיסונים. העירייה והמתנ"ס הפעילו מערך מסודר של מתנדבים לצד עובדי הרשות, שפעלו לילות כימים למען תושבי העיר. אני שמח ונרגש שמתנדבי איחוד הצלה היו בין אלה שנטלו חלק בפעילות החשובה והמשמעותית בימים מאתגרים אלה, וגאה מאוד בתושבים שלנו".