ערב מלכותי

יום האישה 2021 נחגג בערב שכולו מלכות


יום האישה 2021 נחגג השבוע בהיכל התרבות, בערב שכולו אווירה מלכותית. את פני הנשים שהגיעו אל ההיכל קיבלו בנות היכל התרבות שחילקו להן כתרים וסרטי מלכות יופי. הנשים צעדו על השטיח האדום, הצטלמו בכורסת המלכות שהוצבה בהיכל וקושטה בבלונים מוזהבים והצטלמו בעמדות הצילום שהוכנו במיוחד עבור האירוע.

לאחר קבלת הפנים נכנסו הנשים אל אולם ההיכל, בסדר מופתי ועל פי כללי התו הירוק, שם צפו במופע של ציפי שביט, שהתקיים בשני סבבים – אחד לאחר השני.

את הערב פתחה יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה ויו"ר פורום הנשים, איריס אלפסי, שבירכה את הנשים, סיפרה על האירועים שקיים הפורום למרות השנה המאתגרת ועל התוכניות לשנה הקרובה. אלפסי שיתפה בסיפור אישי משלה, במטרה להעביר לנשים את המסר שיש להן כנפי רוח, כנפי נשרים אבירים, ושביכולתן לעשות כל שירצו – ולהצליח.

לאחר הדברים של אלפסי עלתה על הבמה סיגל, ששרה באופן מרגש ומצמרר את השיר "יש לך כנפי רוח", ובכך השלימה את הדברים של איריס לנשים.

הזמרת סיגל על הבמה

מעין מור, מחזיקת תיק הנשים, עלתה לבמה ואמרה כי יום האישה עבורה הוא יום שמצד אחד היא שמחה עליו ורוצה לחגוג אותו, אך מצד שני יש לה צביטה קטנה בלב שהוא מתקיים כי היא מייחלת ליום שבו נשים לא יצטרכו לחגוג את יום האישה, פשוט כי יהיו שוות.

הגבר היחיד באולם, חוץ מהנגן של ציפי שביט על הבמה, היה ראש העיר, בני כשריאל, שבירך את נשות מעלה אדומים, שיבח אותן על עשייתן למען העיר והקהילה, איחל להן יום אישה שמח ומוצלח והבטיח להמשיך לעשות ולסייע לאיריס ומעין בכל חלום ויוזמה שירצו לעשות למען הנשים בעיר.

חברות מועצת העיר. נשים אלופות

האירוע, שהפך למסורת שנתית שכל תושבות העיר מצפות לה, התקיים בהובלת פורום הנשים העירוני, בראשותן של חברת מועצת העיר מעין מור, מחזיקת תיק הנשים, ואיריס אלפסי, יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה.

כמדי שנה, על ההפקה היה אמון צוות היכל התרבות, בהובלתה של רחל הר זהב, ובסיועו של מנהל האגף המוניציפאלי, רונן אקנין.

בסיומו של המופע קיבלה כל אישה עציץ קטן ועליו הכיתוב: "את מלכה", ויצאו מהאולם כשכתר על ראשן וסרט על גופן, כמו מלכות אמיתיות, כמו שהן באמת.

רחל הר זהב וציפי שביט