איסור חנייה במתחם בית העירייה

החל מ-10/5/21 תיאסר חניית תושבים במתחם החנייה של בית העירייה (עד לחניית העפר) בימים א'-ה', בשעות: 7:00-16:00


בעקבות החלטת הקניון לגבות כסף עבור חנייה מעל שעתיים בקניון, בעירייה פעלו להקצאת 80 מקומות בחניית בית העירייה לשימושם של עובדי העירייה בעלי תו חנייה בלבד.

מצוקת החנייה עבור עובדי העירייה קיימת זמן רב, ואחת הסיבות המרכזיות היא שתושבים רבים המתגוררים בקצות העיר נוהגים לחנות את רכבם במתחם חניית בית העירייה כדי לנסוע באוטובוס. התופעה אף החמירה ברגע שהחניון בקניון הפך לחניון בתשלום. על כן, החל מיום שני הקרוב, 10.5.21, ייכנס לתוקף איסור חנייה במתחם בית העירייה בין השעות: 7:30-16:00.

יודגש כי חלקו התחתון של החניון במתחם בית העירייה, כמו גם החנייה בגב הקניון, יישארו פתוחים לרווחת הציבור. כמו כן, בשעות הערב, החל מהשעה 16:00, תתאפשר חנייה לכולם, כך גם בסופי שבוע, שישי ושבת. לצורך כך הוצב שילוט בשני צדי החלק האסור בחנייה, והחניה במקום לבעלי תו חנייה בלבד. הפיקוח העירוני והשיטור הקהילתי יבצע פעילות אכיפה במקום.

אזור החנייה שיהיה מיועד אך ורק לעובדי העירייה יתחיל מהכיכר הקטנה בכניסה לקניון ועד לקטע של חניית העפר. התושבים יוכלו להחנות בהמשך החנייה, שם יש כ-90 מקומות נוספים.

סגן ראש העיר ומחזיק תיק התחבורה, בוריס גרוסמן, אומר כי "התופעה של חנה וסע בחנייה של העירייה מאוד מציקה. בנינו חניון גדול בכניסה לעיר למטרה הזאת, ולצידו יש עוד שטח גדול כדי להחנות את הרכבים. כל מה שצריך לעשות זה לחצות את הכביש לתחנת האוטובוס. עובדי העירייה מגיעים לעבודה ונאלצים לחפש לפעמים גם חצי שעה ויותר מקום חנייה. לא יעלה על הדעת שאדם שרוצה להגיע בזמן למקום העבודה לא יצליח כי לא מצא חנייה. החלטנו בוועדת התמרורים של עיריית מעלה אדומים להקצות 80 חניות במיוחד לעובדי העירייה. יוצבו שלטים משני צדי החנייה וכן יבוצעו סימוני צבע על הכביש".