טורפים ת'חיים

העונה השישית בהיכל התרבות נפתחה בשני אירועים חגיגיים עם המחזמר המצליח "אפס ביחסי אנוש"


מי שהגיע להיכל התרבות בחמישי ובמוצ"ש האחרונים בוודאי חש כמי שהגיע ללב הג'ונגל הפראי, עם תפאורה מושקעת ומרהיבה שהוכנה במיוחד לערבי הפתיחה של העונה השישית שיצאה תחת הכותרת "טורפים ת'חיים", והפכה את ההיכל לג'ונגל אמיתי.

מאות התושבים שהגיעו לערבי הפתיחה נהנו מערבים בלתי נשכחים ומושקעים במיוחד, שגולת הכותרת שלהם הייתה המחזמר המצליח של תיאטרון בית לסין "אפס ביחסי אנוש".

קופים, נמרים ועצי בננה

כאמור, רחבת ההיכל הפכה לג'ונגל עם עצי בננה, קופים הנתלים על העצים, מחנה עם מדורה ונמרים צמאים לטרף. התושבים שהגיעו לא הסתירו את הפתעתם והצטלמו עם הפסלים ועל רקע התפאורה, מילאו כתב חידה נושא פרסים מתוך חוברת המנויים ונהנו ממוזיקה ואווירה שנתנה תחושה של סיור בלב ג'ונגל אמיתי. 

הקופים על העצים. תפאורת ג'ונגל מרשימה

מרשמלו על האש ופירות טרופיים

עוד טרם עליית השחקנים לבמה, כבר ברחבת ההיכל החלו ההפתעות של הערב, כאשר הקהל קיבל מסכות מנומרות, מרשמלו על האש, פירות טרופיים והשתתפות בכתב חידה מתוך חוברת המנויים. בנוסף, בסיום ההצגה קיבל הקהל שי צנוע – תבלינים להטרפת החושים מתנת "מיה תבלינים".

בשיתוף פעולה עם פורום הנשים העירוני ועם קידום בריאות בעירייה כוסו חלק מהכיסאות בוורוד, לציון חודש המודעות לסרטן השד.

אפס ביחסי אנוש

לאחר קבלת הפנים המרשימה נכנס הקהל אל אולם היכל התרבות, שם עלו השחקנים על הבמה והופיעו באחד ממחזות הזמר המבוקשים והמצליחים ביותר בארץ "אפס ביחסי אנוש" של תיאטרון בית לסין, עם השחקנים המעולים מגי אזרזר, משי קליינשטיין ורון שחר. הקהל ישב מרותק וצפה במופע המקסים במשך כמעט שעתיים שלמות, ובסיומו של המופע קיבלו השחקנים בלונים מנומרים וזכו לתשואות רמות ולמחיאות כפיים סוערות מהקהל.

ההיכל הפך לג'ונגל פראי

כשריאל: "רפרטואר עשיר עם מיטב האמנים וההצגות"

ראש העיר, בני כשריאל, שהגיע לברך ולצפות בערב הפתיחה הראשון של העונה, אמר כי "אני שמח לפתוח את העונה השישית של היכל התרבות שלנו, שהפך לאבן שואבת ולמוקד תרבות שוקק חיים עבור כל העיר והאזור. אנו נמשיך להשקיע בהיכל ולהביא את מיטב האמנים וההצגות, ואני מזמין את התושבים להמשיך ולהגיע ליהנות מהרפרטואר העשיר קרוב לבית. יישר כוח גדול לצוות היכל התרבות הנפלא שלנו, בהובלתה של רחל הר זהב, שעושה עבודה מצוינת לרווחת כולנו".

כשריאל והשחקנים. ערב חגיגי

יפרח: "מתרגש לפתוח אתכם את העונה השישית"

סגן ומ"מ ראש העיר, גיא יפרח, המשמש כיו"ר דירקטוריון היכל התרבות, ריגש את הקהל כשהגיע לערב הפתיחה השני של העונה, לאחר תקופה ממושכת שבה שהה בביתו בעקבות המחלה והטיפולים. הקהל הנרגש עמד על רגליו והריע ליפרח במשך דקות ארוכות, והוא הודה להם בחום על התמיכה וההודעות החמות לאורך התקופה, בירך את צוות ההיכל ואמר כי "אני מתרגש להיות כאן הערב אתכם ולפתוח את העונה השישית של ההיכל שלנו. זו הולכת להיות עונה מדהימה, ומשנה לשנה אנו מציבים רף חדש ומביאים את האמנים, המופעים, ההצגות ומחזות הזמר הטובים ביותר. עברנו תקופה קשה עם הקורונה, ההיכל שלנו היה סגור זמן רב, וזו חגיגה גדולה להיות כאן הערב ולראות את כולכם. אני מודה לכם על האמון ועל כך שהגעתם לפתוח איתנו את העונה, ומאחל לכם המשך עונה מהנה ובריאה".