חושבים תחבורה

מהנדס עיריית ירושלים, יואל אבן, מנכ"ל חברת מוריה, גלעד בר אדון, ומנכ"ל קשת צבעים, עופר הינדי, נפגשו עם ראש העיר והנהלת העירייה, במטרה לקדם פרויקטים תחבורתיים


ראש העיר, בני כשריאל, נפגש בשבוע שעבר עם מהנדס עיריית ירושלים, יואל אבן, עם מנכ"ל חברת מוריה, גלעד בר אדון, ועם מנכ"ל קשת צבעים, עופר הינדי. בפגישה השתתפו גם: סגן ראש העיר, בוריס גרוסמן, מחזיק תיק התחבורה, מנהל האגף לתכנון אסטרטגי, גרשון לוקיי, מנכ"ל העירייה, שמוליק חנוך, מהנדס העירייה, יונתן לובל, וסגנו קובי לוי.

בפגישה נדון בהרחבה כל נושא התחבורה, התשתיות והפיתוח התחבורתי המתוכננים לשנים הקרובות, והיא התקיימה במטרה לקדם את תוכניות התחבורה הנוגעות לעיר.

כזכור, בפגישתו האחרונה של כשריאל עם ראש הממשלה, נפתלי בנט, התחייב בנט כי הממשלה תקצה 200 מיליון שקלים לביצוע כביש מרקם החיים כבר בשנה הקרובה, וכן תתבצע השלמה מידית של כביש 80.

בפגישה עם מהנדס עיריית ירושלים והצוות המקצועי סוכם על מינוי פרויקטור משותף שיהיה אחראי באופן בלעדי לתכנון וקידום כביש מרקם החיים ו‏קידום כביש הטבעת המזרחית מול תוכנית אב לתחבורה, כשכל הגורמים מגויסים יחד לנושא. עוד סוכם על זירוז פתיחת נקודת בידוק רביעית במחסום והפעלתה באופן קבוע, העברת הנת"צ לצד שמאל של הכביש והארכתו עד מנהרת הר הצופים.

כשריאל אמר כי בקרוב נצא לתכנון מהיר של "חנה וסע" במורדות הר הצופים, וקו הרכבת יוארך עד לשם כדי שכל אחד מהתושבים יוכל לעלות על רכבת.

ראש העיר, בני כשריאל, אומר כי "אפעל באופן אישי על מנת שההבטחות שניתנו לי על ידי ראש הממשלה ומשרד התחבורה יעברו במהרה לשטח. פחות עיכובים יותר ביצועים. רק יחד, נהיה הראשונים לנצח את הפקקים".