שירותרום למען החייל

מעלה אדומים התגייסה למען החיילים ביום גיוס תרומות שבסיומו נאסף סכום של 156,666 אלף שקלים


ביום שישי התקיים מבצע "שירותרום" בעיר, בהובלת סניף "האגודה יחד למען החייל" של מעלה אדומים, בראשותה של יו"ר האגודה, לימור שמואל, ובשיתוף רדיו "אדומדיה FM" של המתנ"ס. את השידור פתח כמיטב המסורת ראש העיר, בני כשריאל, שגייס את בעלי העסקים בעיר למאמץ ואף העלה אותם לשידור כדי לתרום כסף או שירותים לחיילים. הצלחתו של כשריאל הייתה מרשימה, כאשר בזה אחר זה עלו התורמים על הקו, בירכו את החיילים ותרמו ביד נדיבה וברוחב לב.

לאחר מכן עלה לשידור גיא יפרח, סגן ומ"מ ראש העיר, שגייס גם הוא בעלי עסקים בעיר לטובת הנושא, והצליח לגייס עבור החיילים סכום כסף יפה ושירותים שיאפשרו להם ליהנות במגוון תחומים.

בשידור, שהנחה שי ועקנין, השתתף גם אורי מסיל, מנכ"ל המתנ"ס, אשר הודה לצוות מתנדבי הרדיו וצוות המתנדבים של "האגודה למען החייל" בעיר, אשר עבדו קשה להצלחת המשדר וגיוס התרומות. מסיל אמר כי "במשדר מיוחד שנמשך שעות הגענו לסכום יפה ומכובד, ואני מודה לכל השותפים, התורמים והשדרנים".

סגן ומ"מ ראש העיר, גיא יפרח, אמר בתום השידור כי "מגיע יישר כוח גדול לכל התושבים ובעלי העסקים שפתחו את כיסם, ובעיקר את ליבם למען המטרה החשובה הזו".  

יפרח הוסיף כי "מגיעה תודה ענקית למי שהובילה את המבצע הזה, יו״ר "יחד למען החייל" בעיר, חברתי רס״ן (במיל׳) לימור שמואל, יחד עם כל מתנדבות ומתנדבי האגודה. תודה גדולה למתנ״ס מעלה אדומים, ובעיקר לצוות האלופים של אדומדיה והתקשורת הקהילתית שלנו, ותודה  אחרונה לחיילי צה״ל שגם השבת יעמדו על המשמר למען מדינת ישראל ועם ישראל".

ראש העיר, בני כשריאל, אמר כי "ההצלחה הגדולה בגיוס התרומות לחיילים מוכיחה שוב עד כמה התושבים בעיר שלנו הם תושבים שאכפת להם, מעורבים ותורמים. כל ההכנסות מהיום הזה יועברו קודש ל'אגודה יחד למען החייל' סניף מעלה אדומים בלבד, כך שכל התרומות מגיעות לחיילים ששומרים עלינו ושבהחלט מגיע להם מכל הלב. תודה גדולה לתורמים שהתגייסו למען המטרה החשובה ותרמו ביד נדיבה, תודה לצוות הרדיו והמתנ"ס ולמתנדבות האגודה למען החייל בעיר, בהובלתה של יו"ר האגודה, לימור שמואל, שעושים כולם עבודת קודש למען הילדים של כולנו, חיילי צה"ל".