מרימות ידיים רק כדי לטפס למעלה

סדנא ייחודית ומרתקת להעצמה ומודעות אישית נשית נפתחה השבוע בהובלת קידום מעמד האישה בלשכת ראש העיר


בהובלתן של יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה ויו"ר פורום הנשים, איריס אלפסי, יחד עם מחזיקת תיק הנשים, מעין מור, נפתחה השבוע סדנא ייחודית ומרתקת להעצמה ומודעות אישית נשית לנשות העיר.

הסדנא, בת עשרה מפגשים, מועברת על ידי שני יוחנן - יועצת ומאמנת אישית וזוגית, מטפלת רגשית ומעבירה סדנאות ייחודיות בשילוב כלים טיפוליים.

כ-30 נשים נרשמו לסדנא, שניתנת ללא עלות ובמטרה להעצים את הנשים, להגביר את המודעות האישית הנשית שלהן ולתת להן כלים להתפתחות מתמדת בחיי היום יום ובמגוון רחב של תחומים.

במסגרת הסדנא ילמדו הנשים מהו הסמל/המצפן האישי שמסמל את כוחותיהן ויכולותיהן, מהן החלומות והשאיפות שלהן וכיצד להפוך אותם למציאות מעשית, מהו החיבור לנקודת השקט הפנימי שלהן וכיצד למצוא את הדרך לעולם החיובי שטמון בהן, זאת על ידי בריאת מציאות מחודשת.

איריס אלפסי ושני יוחנן. סדנא מרתקת

כמו כן, הנשים יעברו תהליך של מעבר מתת מודע למודע, הן יחלו במסע אל עבר קבלה ואהבה עצמית וירכשו כלים לשיפור היחסים שלהן עם הסביבה וכלים לשמירה על מוטיבציה יומית שתבנה את התקדמותן בחיים לקראת השגת יעדים ומטרות. 

בנוסף, הנשים יזכו ללמוד לחוות את החיים כפי שהם, תוך שחרור הציפייה העצמית למושלם, ציפייה אשר לרוב מובילה לאכזבה עצמית.

המפגש הראשון כבר התקיים, והנשים שנכחו בו פרגנו על היוזמה והביצוע ואמרו כי "המרצה מקסימה, מעניינת ומרתקת, וכבר במפגש הראשון קיבלנו כלים מעשיים ומשמעותיים לעתיד".

יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה, איריס אלפסי, בירכה את הנשים ואמרה כי "אני שמחה על ההיענות המדהימה והנוכחות היפה של הנשים שהגיעו למפגש הראשון, וממה שהספקנו לראות ולטעום מצפה לנו סדנא מרתקת, מעשירה ומפרה, אשר אין לי ספק כי לאחריה נצא כולנו עם כלים ועם תובנות משני חיים. יש לנו עוד סדנאות ופרויקטים נוספים בקנה, ואנו נמשיך לפעול להעצמת נשים בכל תחומי החיים". 

המפגש הראשון. אחד מעשרה מפגשים משני חיים