סוגרים את הקיץ עם ליאור נרקיס

במסגרת בימות קיץ ובסיוע מפעל הפיס ייערך אירוע סוף הקיץ עם הזמר ליאור נרקיס צילום: רויטל עייני


הזמר ליאור נרקיס יסגור את אירועי הקיץ במופע ענק, קצבי ותוסס. הקיץ היה עמוס ושמח עם מאות פעילויות ואירועים לכל הגילאים ומכל הסוגים, בהם: אושר כהן, מסיבות, טורנירים ואליפויות, פסטיבלים, סדנאות, מופעים, קורסים, התנדבויות, יציאה לאטרקציות ועוד.

את תכנית אירועי הקיץ העשירה והמגוונת הכינו בעירייה ובמתנ"ס לאחר עבודה קשה ומאומצת של מחזיק תיקי התרבות, הנוער והצעירים, גיא יפרח, אגף הנוער במתנ"ס, האגף המוניציפאלי בעירייה, היכל התרבות, המטרו, עיר ללא אלימות, האגף לקידום נוער במתנ"ס ובני הנוער עצמם, שלקחו חלק פעיל בחשיבה, בתכנון ובבחירת האומנים שהגיעו לעיר הקיץ.

ביום שלישי הבא, 30.8, ייערך בפארק הנוער הפנינג ענק וססגוני לסוף הקיץ, במסגרתו ייערכו הופעות של אמנים מקומיים, דוכני יצירה והפעלה, יריד חוגים של המתנ"ס ומופע של ליאור נרקיס שיגיע להקפיץ את הנוער שלנו עם כל הלהיטים הגדולים שלו.

ביום שישי הבא, 2.9, תתקיים מסיבת לסוף הקיץ שמארגן אגף הנוער העירוני, עם אבי אבורומי, עידו B, מגלשת רחוב באורך 150 מטר ודי-ג'יי שינגנו מוסיקה קצבית על הכביש שברחוב דרך מדבר יהודה, מול חטיבות הביניים. האירוע ייערך בין השעות: 11:30-16:00, הכניסה חופשית.

סגן ומ"מ ראש העיר, גיא יפרח, מחזיק תיקי הנוער והתרבות, אומר כי "היה לנו קיץ מצוין ומהנה, בני הנוער שלנו הצביעו ברגליים והגיעו לכל הפעילויות, המסיבות והאטרקציות שהצענו להם, ואני שמח על כך. בנוסף, ואולי אפילו יותר חשוב, בני הנוער שלנו השתתפו בפעילויות ערכיות, התנדבו, תרמו לקהילה ואף יצאו לתת במקומות אחרים, מחוץ לעיר. אני מזמין את כולם - משפחות, הורים וילדים, להגיע לחגוג איתנו באירוע סוף הקיץ".

ראש העיר, בני כשריאל, אומר כי "הקיץ היה השנה גדול, שמח ומהנה במיוחד, עשיר באירועים, מופעים, פעילויות ואטרקציות שהותאמו לכל אחד ואחת והתקיימו בעשרות מוקדים ברחבי העיר. מזמין אתכם לחגוג איתנו באירוע שיסגור קיץ עשיר ומהנה במעלה אדומים".