נחנך אגף שפ"ע החדש

בטקס מרגש, מרשים ורב משתתפים נחנכו משרדי אגף שפ"ע החדשים באזור התעשייה


 

אגף אחזקה ושפ"ע (שיפור פני העיר), בהובלתו של רון צרפתי, החל לפעול לאחרונה במשכנו החדש באזור התעשייה "פארק ישראל מעלה אדומים".

תחומי אחריות רבים

עד כה פעל האגף, שהוא אחד האגפים הגדולים והמשמעותיים ביותר בעירייה מבחינת היקף העבודה ותחומי האחריות, מהמשרדים בכיכר קדם, שהיו בתוך קראוונים ופחות נגישים ומזמינים הן לעובדים והן מבחינת השירות לתושב, לאחר מכן עבר למשך שלוש שנים לרחוב השופר, וכעת במבנה הקבע החדש שתוכנן במיוחד ואשר מרכז את כל השלוחות של האגף שהיו מפוזרות במקומות שנים. כעת, עם המעבר למבנה החדש והמרווח, ייהנו עובדי האגף ותושבי העיר משירות איכותי, מזמין ונגיש יותר.

באגף שפ"ע מועסקים כ-120 עובדים, בניהולו והובלתו של רון צרפתי, והוא מחולק למחלקות רבות, בהן: חשמל, מים וביוב, גינון, ניקיון, בטיחות, אחזקה כללית, תשתיות ובדק בית.

האגף פועל לקידום איכות החיים והסביבה, תוך מתן השירות ברמה מקצועית ואדיבה ביותר וכן שימת דגש על רמת תחזוקה גבוהה בכל המתקנים והמוסדות העירוניים והמרחבים הציבוריים.

במימון משרד הבינוי והשיכון

המבנה החדש והמפואר נבנה במימון כספי מלא של משרד הבינוי והשיכון, ועלותו מסתכמת ב-13 מיליון שקלים. המבנה תוכנן על ידי "מלצר אדריכלים" בתכנונו של ניסים אללו, בוצע על ידי החברה הכלכלית בהובלתה של המנכ"לית ענת אנג'ל, ופוקח ולווה מבחינה הנדסית על ידי "הס הנדסה".

הטקס הרשמי

לאחרונה התקיים טקס מרשים וחגיגי בו נחנך המבנה החדש, בהשתתפות: ראש העיר, בני כשריאל, מחזיק תיק שפ"ע, יהודה אסרף, חברי מועצה, מנכ"ל העירייה, שמוליק חנוך, מנהלי אגפים, מנכ"לית החברה הכלכלית, ענת אנג'ל, המתכננים, המהנדסים וכמובן, עובדי האגף.

הטקס נפתח בכיבוד עשיר ומפנק שהוצב ברחבת הכניסה של האגף, ולאחר מכן החל הטקס הרשמי שכלל ברכות, גזירת סרט והסרת הלוט מעל שלט האגף.

את המזוזה התכבד לקבוע הרב שמעון גרסון, ובטקס המרגש השתתפו גם בני משפחתו של רון צרפתי, מנהל אגף שפ"ע, בהם גם דוד צרפתי, ראש המועצה הדתית לשעבר ואביו של רון.

צרפתי: "נמשיך לתת את השירות הטוב ביותר"

מנהל אגף שפ"ע, רון צרפתי, הודה לכל העוסקים במלאכה ובירך את עובדי האגף על המבנה החדש בו יוכלו לתת שירות מיטבי יותר לתושבי העיר בתחומים השונים. "האגף הזה נבנה כדי לתת מענה טוב בכל הנוגע לשירותים השונים בעיר, כשריכזנו את כל השלוחות שלנו במקום אחד מרכזי. האגף היה ממוקם בקראוונים בדרך קדם, עבר באופן זמני לרחוב השופר למשך שלוש שנים, וכעת בשעה טובה עברנו למקום החדש. זו גולת הכותרת של חזון שלנו, ואני שמח שזה קרה במשמרת שלי. אני מודה לראש העיר, בני כשריאל, על התמיכה, הליווי והדחיפה קדימה, לחברה הכלכלית בהובלתה של ענת אנג'ל, על הביצוע המצוין, למתכננים ולמהנדסים שעסקו במלאכה, והכי חשוב – לעובדי אגף שפ"ע המצוינים שלנו, שאני בטוח שימשיכו לתת את השירות והמענה הטוב ביותר לתושבי העיר".

אסרף: "עובדים מסורים ומצוינים שעובדים לילות כימים"

חבר מועצת העיר ומחזיק תיק שפ"ע, יהודה אסרף, בירך את המשתתפים, הודה לעוסקים במלאכה ואיחל לעובדי אגף שפ"ע המשך עשייה מוצלחת ומבורכת למען תושבי העיר ולשיפור איכות החיים בעיר. "יש לנו עובדים מצוינים ומסורים, שעובדים לילות כימים על מנת שהעיר הנפלאה שלנו תהיה נקייה, מתוחזקת, מגוננת ועם פארקים ומוסדות ציבורים מטופחים ויפהפיים. לא בכדי אנו זוכים בכל שנה בחמישה כוכבי יופי ובפרסי איכות חיים ושמירה על הסביבה, זוהי תוצאה של עבודה קשה ומאומצת של כל אחת ואחד מעובדי האגף, ועל כך הערכתי ותודתי הרבה".

חנוך: "מובילים ומצטיינים גם ביחס לערים אחרות"

מנכ"ל העירייה, שמוליק חנוך, הודה לכל העוסקים במלאכה ואמר כי "אגף שפ"ע עוסק למעשה בשמירה על איכות חיי התושבים. יש לנו עיר יפהפייה, נקייה ומטופחת, גם ביחס לערים אחרות. אנו מובילים בכל מה שקשור לאיכות הסביבה ולניקיון, זאת בנוסף להיותנו עיר ירוקה וחכמה. בכל סקר שהיה בשנים האחרונות הגענו למקומות הראשונים והובלנו גם מול ערים אחרות, ואפילו עקפנו אותן בתחומים כאלה ואחרים. עובדי האגף מסורים, עובדים מסביב לשעון ונותנים מענה ראוי עם רמת שירות גבוהה לתושבים".

כשריאל: "שירות טוב יותר, איכותי יותר ונגיש יותר"

ראש העיר, בני כשריאל, אמר כי "העיר שלנו תמשיך לתת את השירות הטוב ביותר לתושבים בכל תחומי החיים, וכעת ממבנה מפואר ומזמין יותר. אגף שפ"ע, אחד האגפים הגדולים והמשמעותיים ביותר בעירייה, התברך בעובדים נפלאים, מסורים, איכותיים ובעלי תודעת שירות גבוהה לתושבי העיר, והכל בהובלתו של רון צרפתי, מנהל האגף, שבצניעות ובמקצועיות מנצח על המלאכה. יישר כוח למחזיק תיק שפ"ע, ידידי יהודה אסרף, למנהל האגף, רון צרפתי, ולכל אחת ואחד מעובדי האגף, שעובדים מסביב לשעון, בחורף ובקיץ, כדי שהעיר הנפלאה שלנו תהיה יפה יותר, ירוקה יותר, נקייה יותר, מפותחת יותר ואיכותית יותר, וכעת הם יעשו זאת מהמבנה החדש והמפואר באזור התעשייה שלנו. תתחדשו, והמשיכו לעשות ולהצליח".