כנס גבאים

גבאי בתי הכנסת התכנסו לסיכום שנת הפעילות של המועצה הדתית, והתוכניות לשנה הבאה


 

כנס גבאים נערך השבוע בבית הכנסת "מעלות לדוד" לקראת חג הפסח. את הכנס כיבדו בנוכחותם: הרב מרדכי נגארי שליט"א, רב העיר, וראש העיר, בני כשריאל, שבירכו את הגבאים.

בנוסף לגבאים נכחו בכנס: חבר מועצת העיר, אייל פישלר, מחזיק תיק הרווחה והשירותים החברתיים, סגן ראש המועצה הדתית, יעקב בנימין והגזבר, יעקב אהרון.

ראש המועצה הדתית, שי פרץ, סקר את הפעילות של המועצה הדתית בשנה האחרונה ואת התוכניות להמשך, ועמד על חשיבות תפקידו של הגבאי בשגרה ובחירום.

על נושא החירום הרחיב ניסים טוויטו, מנהל אגף מוס"ח בעירייה.

ביוזמה משותפת עם העירייה אנו רוצים להתקין בבתי הכנסת לחצני מצוקה שיהיו מחוברים למוקד העירוני, וכך בזמן אירוע חירום נוכל לחסוך זמן יקר עד להגעת כוחות ההצלה והביטחון.

בסיום הכנס קיבלו הגבאים שי אישי לקראת החג כהוקרה על פעילותם לאורך כל השנה.

ראש העיר, בני כשריאל, בירך את הגבאים והודה להם על פעילותם לאורך כל השנה למען המתפללים. "אנחנו מוקירים את עבודתכם במשך כל השנה. גבאות בית כנסת זה אולי אחד התפקידים החשובים והיחידים שדורשים כל כך הרבה מאמץ, ואתם עושים אותו בהתנדבות מלאה. בית הכנסת הוא מקום בו מקיימים שיעורי תורה, תהילים לילדים ועוד פעילויות שגם מחברות את המשפחה. זהו מקום בו מתקיימת פעילות רצינית נפלאה לחיזוק וקירוב ועל כך מגיע לכם תודה והוקרה".