הסטודנטים קיבלו מלגה

כ-200 סטודנטים קיבלו מלגות בסך כולל של 230,000 שקלים


תנו הרבה כבוד ל-200 סטודנטים שהתנדבו השנה וקיבלו מלגה. שיתוף פעולה פורה בין עיריית מעלה אדומים, מרכז הצעירים, פר״ח ומפעל הפיס מביא שילוב מנצח. מצד אחד סטודנטים יכולים ליהנות ממלגה משמעותית בגובה 10,000שקלים, ומצד שני הם מתנדבים בקהילה ומחזקים את העיר שלנו.

מעלה אדומים הינה אחת מהערים שמעניקה לסטודנטים מלגות מוגדלות בסך 10,000 שקלים, ואם זה לא מספיק, מספר המלגאים משנה לשנה הולך ועולה.

בשבוע שעבר הוענקו בטקס חגיגי מלגות לכ-200 סטודנטים במעלה אדומים שמשלבים את הלימודים האינטנסיביים עם תרומה לקהילה בסכום כולל של 230,000 שקלים.

חברת מועצת העיר, מעין מור, מחזיקת תיק האקדמיה, אומרת כי "תושבי העיר נהנים מקהילה אקדמית איכותית ומסטודנטים מהממים שתורמים מזמנם בעשייה חברתית למען הקהילה. מור מבקשת להודות בשמה ובשם ובשם כל הסטודנטים במעלה אדומים לראש העיר, בני כשריאל, לסגן ומ״מ ראש העיר, גיא יפרח, לשי שבו, מנהל מרכז צעירים  מעלית, והצוות המופלא שלו, למיטל לבן, סגנית מנהל אגף החינוך, לקאנטרי מעלה אדומים, לדיסיטי וכמובן לשותפים למלגה, פר״ח ומפעל הפיס.

סגן ומ"מ ראש העיר, גיא יפרח, אמר כי "מעלה אדומים מלווה את בוגריה גם לאחר השירות הצבאי, מעודדת את ההשכלה הגבוהה, את בניית הקריירה האיכותית, ובעיקר את התרומה לקהילה".

ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, בני כשריאל, אומר כי "בכל שנה, יחד עם מפעל הפיס, אנו מגדילים את מספר המלגות, מסייעים ליותר סטודנטים  ועל הדרך גם מרוויחים יותר תרומה לקהילה. הסטודנטים ילמדו, ישקיעו, ירחיבו אופקים וירכשו מקצוע והשכלה. אנחנו נסייע לכם ככל האפשר  במלגות, בפעילויות פנאי, במרחבי למידה ובהדרכה, הכוונה וייעוץ במרכז הצעירים שלנו - לפני התואר, במהלכו וגם אחריו".