ביקור המנכ"ל

מנכ״ל רשת אורט צביקה ביקר בשני התיכונים של "אורט" בעיר: "אורט תעופה וחלל" ו"דקל וילנאי אורט". הוא סייר בבתי הספר, נפגש עם התלמידים, התרשם מהעשייה החינוכית. בביקור עמד מקרוב המנכ"ל אחר הפעילות והעשייה העירונית הענפה .פלג שיבח את צוותי בתי הספר על ההישגים ו


מנכ"ל רשת אורט, צביקה פלג, ביקר בשני התיכונים של "אורט" בעיר "אורט תעופה וחלל" ו"דקל וילנאי אורט".
לביקור המנכ"ל הצטרפו כל המנכ"לים ממטה אורט ,ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, בני כשריאל, מנהל אגף החינוך דוד שרת.

ב"אורט תעופה וחלל" התקבל המנכ"ל פלג ברחבת ביה"ס במסדר כבוד, נפגש עם מנהל ביה"ס, יגאל לוי ושמע ממנו סקירה מקיפה על הפעילות והעשייה הנפלאה בביה"ס.
פלג סייר בביה"ס בלוויית מנהל ביה"ס, ראה במעבדות פרויקטים שהציגו בפניו התלמידים, חנך את חדר הכושר החדש יחד עם מנהל ביה"ס ומנהל אגף החינוך, דוד שרת, שוחח ארוכות עם מורים בחדר מורים וקיים ראיון קצר ברדיו הבית ספרי רדיו אורטfm בביה"ס "דקל וילנאי אורט" המנכ"ל פלג פגש את מנהל ביה"ס, הראל הורביץ ואת יו״ר ועד ההורים בבית הספר סיגל ארביבו פלג סייר בבית הספר, ונפגש עם צוות המורים והתלמידים.
פלג התרשם עמוקות מהישגי בית הספר, מתלמידי מגמות מוסיקה , תיאטרון, אמנות ומחול שהופיעו לפניו , מהסטודנטים במכללה לתעשייה לניהול, ומההישגים הגבוהים במקצועות המדעיים הטכנולוגיים במתמטיקה 5 יח״ל, פיסיקה, יישומי מחשב 10 יח״ל וביולוגיה.

כזכור, ההישגים הגבוהים והפעילות החינוכית שנעשית בבית הספר השש שנתי "דקל וילנאי אורט" הביאו את מנהלת האזור ב"אורט", איריס הראל, להמליץ על בית הספר כמועמד לפרס חינוך ארצי המוענק מדי שנה לבתי ספר ברשת "אורט".

לצורך בחינת ההמלצה לפרס החינוך הגיעה בחודש ינואר לבית הספר ועדה בת עשרה חברים ממטה רשת "אורט ישראל", ביקרה בבית הספר, נפגשה עם מנהל בית הספר, הראל הורוביץ, מנהלת חטיבת הביניים, רותי כהן, המורים והתלמידים, והתרשמה מהפעילות הנעשית במהלך השנה בבית הספר.
מתוך 200 בתי הספר של רשת "אורט" בארץ, מועמדים ששה בתי ספר בלבד לפרס החינוך.

מנהל ביה"ס, הראל הורביץ, אומר כי בית הספר מועמד לפרס חינוך ארצי של רשת אורט והביקור של המנכ"ל פלג הראה שוב עד כמה הוא ראוי לו.
צביקה פלג שיבח את צוותי בתי הספר "אורט תעופה וחלל" ו"דקל וילנאי אורט "על ההישגים ואמר שדקל וילנאי אורט הוא ספינת דגל ברשת אורט ושעל בתי ספר אחרים ללמוד ממנו.
מהדאגה הסיוע והקידום של כל תלמיד בתחומו.

ראש העיר, בני כשריאל, אומר כי ביקורו של מנכ"ל רשת אורט צביקה פלג בבתיה"ס של הרשת בעיר אינו הראשון וכי פלג מבקר רבות , מתרשם ומשקיע את המיטב בבתיה"ס בשל מערכת החינוך האיכותית והערכית שיש לנו בעיר.

רק בביקורו האחרון ביוזמתי פלג נענה לפתח במעלה אדומים מרכז למדע וטכנולוגיה כפרויקט ניסויי ארצי של מדינת ישראל מגן הילדים ועד סוף ביה"ס היסודי שיהיו בו עולמות תוכן חדשניים בתחום הטכנולוגיה העתידית.