פסטיבל בריאותוש בהיכל התרבות

מאות הורים וילדים הגיעו לרחבת היכל התרבות ונהנו מפסטיבל שכולו בריאות


פסטיבל בריאותו'ש, פסטיבל הקיץ של היכל התרבות, יצא לדרך עם הפעלות לילדים, מתנפחים, דוכני בריאות והצגה לכל המשפחה. הילדים וההורים שהגיעו נהנו מארוחת ערב בריאה ומשותפת שהתקיימה על שטיחים, מתנת ההיכל, ברחבת הדשא של היכל התרבות.

האירוע מתקיים בשיתוף פעולה עם המתנ"ס, מרכז הצעירים, פרויקט "אפשרי בריא" של משרד הבריאות וקופת חולים "כללית", והוא יתפרש על פני שלושה ימים של פסטיבל חינמי ומהנה בהיכל התרבות.

גיא יפרח ומעין מור עם רחל הר זהב ובריאותוש

ברחבת ההיכל הוצבו דוכנים והתקיימו שלל הפעלות לילדים, ובהן: פינות יצירה בליווי צוות התפתחות הילד, מתנפחים, הפעלה ספורטיבית, סדנא להכנת כריך בריא עם תזונאית, עמדת צילום עם מגנטים, עמדת אחות לבדיקת גובה ומשקל, ליצנים רפואיים ועוד. ברחבת הדשא הוצבו מתנפחים וכן נפרשו שטיחים עליהם ישבו המשפחות עם ארוחת הערב שהביאו מהבית ושאותה אכלו ביחד, בזמן איכות משותף. בין הדוכנים והמתנפחים הסתובבה הדמות "בריאותו'ש", שהתעוררה לחיים והייתה לבושה ומאופרת בצורה מושכת את העין ושובת לב. כמו כן נהנו הילדים וההורים מההצגה המקסימה "טרופותי" של תיאטרון אורנה פורת, שהתקיימה באולם ההיכל.

במהלך האירוע התקיימה תחרות הארוחה הבריאה, בסופה חולקו פרסים מתנה "מיה תעשיות מזון".

צוות היכל התרבות עם בריאותוש

מעין מור, מחזיקת תיק הבריאות, אמרה כי "שמחתי לראות את ההורים והילדים שהגיעו לפסטיבל, נהנו וגם רכשו ידע חשוב לשמירה על אורח חיים בריא. הארוחה המשפחתית היא חשובה ומהווה זמן איכות משותף של כל בני המשפחה, ואנו מעודדים את ילדי העיר והוריהם לקיימה באופן קבוע ושוטף. פרט לפעילויות החינוכיות שאנו מעבירים בבתי הספר לחינוך לאורח חיים בריא, קיימנו השנה לראשונה את פסטיבל הבריאות 'בריאותו'ש, שאני מאמינה ומקווה שיהפוך למסורת עירונית. תודתי לכל השותפים לעשייה, ובהם למתאמת הבריאות העירונית, חנה קראוס, להיכל התרבות, למתנ"ס, למרכז הצעירים, לתכנית 'אפשריבריא', לשירותי בריאות 'כללית' ולמיה תעשיות מזון. תודה גדולה להורים והילדים שהגיעו, ואני מזמינה את כולכם להמשיך ליהנות איתנו מהמשך הפסטיבל".

סגן ומ"מ ראש העיר, גיא יפרח, מחזיק תיק התרבות, אמר כי "אני גאה בהיכל התרבות שלנו, בהובלתה של רחל הר זהב שהפיק והוציא לפועל את הפסטיבל, בשיתוף פעולה עם המתנ"ס, מרכז הצעירים, פרויקט אפשרי בריא של משרד הבריאות ועם קופת חולים כללית. תרבות היא דרך נוספת להעשיר ידע, ללמוד, להיחשף לתחומי חיים מגוונים ולחנך את ילדינו לערכים שונים. אנו נמשיך לקיים ולהפיק אירועי תרבות נוספים ומגוונים, להנאת ורווחת תושבי וילדי העיר. יישר כוח לשותפתי, מחזיקת תיק הבריאות, מעין מור, על העשייה המבורכת בתחום הבריאות והטמעת אורח החיים הבריא בקרב ילדינו. אני מזמין את ילדי העיר להגיע ליהנות איתנו מהמשך הפסטיבל שייערך עד יום חמישי הקרוב, והעיקר הבריאותו'ש".

מתנפחים ברחבת ההיכל